Ciò chì i genitori anu bisognu di sapè per facilità a rientrata di i zitelli

Quandu l'estate di u Vermont si riscalda è u statu riapre, i zitelli di tutte l'età si ripiglianu cù u mondu attraversu campi estivi è interazzione suciale espansa. Ma chì si u vostru figliolu ùn hè micca prontu Cumu i genitori ponu sustene u megliu a salute mentale di i so figlioli è alleviate u stress di u rientru?

"Un saccu di ghjente si preoccupa per i so figlioli", dice u psicologu clinicu Cath Burns, Ph.D., COVID Support VT's supervisore clinicu è direttore di qualità per Vermont Care Partners. In a so pratica privata, Burns hà nutatu una seconda onda d'ansietà in i genitori è i zitelli mentre a sucietà riapre. "Hà aggravatu à l'iniziu di a pandemia, dopu hà cuminciatu à migliurà postu chì a ghjente s'hè abituata à e restrizioni", dice ella. "Avà a ghjente si sente torna ansiosa mentre cuminciamu à rientre". 

Più zitelli chì necessitanu assistenza psichiatrica

in un podcast recente, Robert Althoff, MD, Ph.D., un psichiatra adolescente basatu à UVM, dice ch'ellu hà vistu un aumentu di 25 à 30 per centu in u numeru di zitelli chì cercanu cura per prublemi psichiatrici. U pediatricu basatu in Vermont, Erica Gibson, MD, hà ripresentatu sta osservazione. Hà nutatu chì i prublemi di salute mentale rappresentanu una proporzione più grande di visite à e cliniche di u statu, e sale d'urgenza è e pratiche private ch'è prima di a pandemia.

Ancu i zitelli chì ùn anu micca apparsu in lotta pò avè bisognu di sustegnu avà. Althoff indica chì una piccula percentuale di zitelli anu fattu di megliu cà u restu di a pupulazione, ma questu pò significà un altru tipu di sfida. 

"Avemu da prestà una attenzione particulare à i zitelli chì anu sappiutu suppurtà bè a pandemia".

Robert Althoff, MD Ph.D.

Ellu disse: "Perchè i fattori di stress da a scola è i fattori di stress di l'intercambiu suciale à a scola sò stati cusì difficiuli per elli pre-pandemia, u tempu durante a pandemia hè statu in generale un pocu più faciule. U prublema cun questu hè avà, mentre avanzemu versu a reintegrazione, quelli zitelli anu da avè un tempu più duru. È dunque avà, duvemu fà una attenzione particulare à i zitelli chì anu suppurtatu eccezionalmente bè a pandemia ".

Quattru Modi per Supportà u Rimpegnu di u Vostru Figliu

Chì ci vole à fà un genitore cuncernatu? In un attellu virtuale per COVID Support VT, Burns hà descrittu quattru passi chì i genitori ponu fà per sustene u riattivazione di i so figlioli.

  1. Seguitate e linee guida. Capite e regule è i regolamenti Covid in relazione cù a situazione o l'attività di u to figliolu è rispettate li.
  2. Inizià micca. Ùn spingite micca i vostri figlioli à saltà subitu in un enorme radunamentu o campu di sonnu. Forse principià cù una data di ghjocu cù un altru amicu è travaglià finu à riunioni più grandi. Implicalli in a decisione.
  3. Custruisce cunfortu. Cuminciate per interagisce cù e persone chì voi o u vostru zitellu cunnosci bè. Fate qualcosa chì li piace à fà. Mantene simplice. Attenti à e reazzioni di u to figliolu è aghjustatevi cumu necessariu.
  4. Abituatevi à cunversazioni goffi. Pò esse scunfortu di parlà di u statu di vaccinazione o di dumandà nantu à u maschere. Va bè. Muditeghja e dumande senza ghjudiziu per u vostru zitellu, è invitate li in a cunversazione.

Di quale hè l'ansietà?

Burns cunsiglia à i genitori di esse attenti à i so propii livelli di stress, è cume ciò affetta i so figlioli. "I nostri zitelli ci guardanu", dice ella. «Se ci vedenu esse ansiosi, seranu anch'elli ansiosi. Invece, lasciateci vede noi praticà l'autocura è l'adattazione sana ". 

Burns hà offertu cinque cunsiglii per i genitori di verificà u so propiu livellu di stress è di mantene lu in cuntrollu cù strategie d'autocura.

  1. Cunnosce i vostri segni di stress. Capite i vostri propri segni fisichi è cognitivi di ansietà. Amparate à identificà i trigger di stress è interrompe a spirale di ansietà.
  2. Aduprate strategie sane di trattamentu. Amparate ciò chì funziona per voi per prevene è / o gestisce u stress. Cunsiderate tecniche cum'è respirazione profonda, distrazione cù l'eserciziu, imaghjine visive, o meditazione di a mente.
  3. Tudellanza di u stress mudellu. I zitelli anu bisognu di capisce chì u stress hè una parte naturale di a vita è chì pudemu sempre esse felici è sani ancu se ci truvemu cun ansietà o tristezza.
  4. Pratica una vita sana. Dormire abbastanza, manghjà una dieta sana è equilibrata, è esercitassi regularmente sò fattori pruvati per migliurà a resilienza. Siate ancu cuscenti di a vostra relazione cù l'alcol è altre sostanze.
  5. Cercate supportu se necessariu. Puderete truvà utile di parlà cun un amicu di fiducia, un vicinu, un parente, un ministru basatu in a fede o un prufessiunale di salute mentale. Ùn piatta micca què da u to figliolu. Diteli perchè u fate è aiutateli à capì chì hè bè di circà aiutu, chì ùn significa micca chì sì debule. Aduprate l'oppurtunità di scumpressà u stigma di a ricerca d'aiutu.

Amparate di più è Truvate Risorse 

Leghjite altri articuli in a nostra Serie Parenting: 

Listen to Salute Mentale Pediatrica Durante a Pandemia, Un podcast da l'Università di Vermont cù i clinici Vermont Robert Althoff, MD, Ph.D., un psichiatra adolescente, è u pediatra Erica Gibson, MD

Leggi 13 Cunsiglii per Aiutà i zitelli Ansiosi à Prufittà di u Campu di Estate, da u Child Mind Institute, chì presenta una lista utile di strumenti per domà l'ansietà.  

Amparate più nantu à cumu sustene u riavvincimentu di i zitelli è a salute mentale cù a nostra lista di Parente è caregiver COVID-19 Risorse.

Visitate u nostru situ web per amparà nantu à a prossima attelli e merria.

Arrugà si à u Blog COVIDSupportVT

Inserite u vostru indirizzu email per abbonassi per riceve notifiche di novi post di blog per email.


Bisognu di parlà?

Chjamate 2-1-1 (opzione # 2) o 866-652-4636 (opzione # 2) per cunsiglii gratuiti, cunfidenziali, unu à unu. I nostri Cunsiglieri di Supportu sò dispunibili da u luni à u venneri. 

In Crisa? 

Se voi o qualchissia chì vi preoccupa sperimenta penseri di suicidiu o autolesionamentu, pudete: chjamà a Linea Naziunale di Prevenzione di u Suicidiu à u 1-800-273-825; testu VT à 741741 per cunnetta cù un Cunsiglieru in Crisi 24/7; cunnette cù u vostru centru di salute mentale di a cumunità lucale per un supportu 24/7. 

Truvà Aiutu

Truvate risorse è strumenti per affrontà u stress à www.COVIDSupportVT.org. Seguitate COVID Support VT on Twitter, Facebook e Instagram. È per stà aggiornatu, iscriviti à a nostra librettu e bloggu.

Amparate nantu à l'avvene Attelli di Benessere da COVID Support VT, è Municipali ospitemu in partenariatu cù urganizazioni cumunitarii.

Traduzzione in un clic in 100 lingue di a maiò parte di tuttu nantu à u COVIDSupportVT.org situ web, più Risorse Multilingue & Materiali scaricabili in 10 lingue cumuni à e cumunità di novi immigrati è rifugiati di u Vermont. 

Truvate u vostru centru di salute mentale di a cumunità lucale visitendu Partinarii di Cura Vermont.

COVID Support VT hè finanzatu da l'Amministrazione di i Servizii per l'Abusu di Sostanze è a Salute Mentale è l'Agenzia Federale di Gestione di Emergenza, gestita da u Dipartimentu di Salute Mentale di u Vermont, è amministrata da Partinarii di Cura Vermont, una rete à u statu di 16 agenzie cumunitarie senza scopo di lucro chì furniscenu salute mentale, usu di e sostanze, servizii di sustegnu è sustegnu di disabilità intellettuale è di sviluppu. 

Share This